Small group training

WAAROM ZOU JE DEELNEMEN AAN DEZE SPECIFIEKE TRAININGSPROGRAMMA’S VOOR POWERMOMS EN POWERGRANS?

 

Omdat zowel zwangere vrouwen als vrouwen op latere leeftijd de stap naar een fitnesscentrum vaak te groot vinden en we er bij Lioness voor élke vrouw willen zijn!

Door afzonderlijke trainingen te organiseren met andere mama’s en de lieve PowerGrans, kunnen we dan ook concreter inspelen op jouw specifieke behoeften.

PowerMom & PowerGran werden speciaal in het leven geroepen zodat zowel zwangere vrouwen als rijpere dames zich op hun gemak voelen in ons leeuwinnenkot en zorgeloos kunnen (blijven) sporten onder persoonlijke begeleiding van onze Lioness coach!

Het PowerMom Traject is zelfs meer dan trainen alleen. Naast de trainingen geven we je ontzettend veel kennis mee zodat je ook de Lioness Lifestyle kan toepassen tijdens en na je zwangerschap, snapt waarom je bepaalde oefeningen beter aanpast, wat er met je lichaam gebeurt enzovoort.

Het PowerGran trainingsprogramma wordt om de 6 à 8 weken aangepast en is steeds een uitdagende, maar fijne workout die je samen met de andere PowerGrans doorloopt!

BEN JE BENIEUW HOE WIJ JE KUNNEN HELPEN? 

PowerMom

Coachingstraject van 8 weken
2 trainingen per week

€249

PowerGran Fit

1 trainingen per week

€49/maand

PowerGran Strong

2 trainingen per week

€84/maand

wil jij ook DOOR LIONESS BEGELEID WORDEN?

 

Powermom

Als je tijdens je zwangerschap of na je bevalling wilt sporten en niet weet waar je rekening mee moet houden, kunnen er blijvende lichamelijke klachten ontstaan. Gemiddeld één op de vier volwassen vrouwen heeft last van klachten aan de bekkenbodem en drie op de tien vrouwen houdt een lichte diastase (wijking van de buikspieren) over aan haar eerste zwangerschap.

Om dit te voorkomen, hebben je buik- en bekkenbodemspieren extra aandacht nodig tijdens en na de zwangerschap. Daarom ontwikkelden we het PowerMom-programma speciaal voor jou, zodat je na acht weken helemaal klaar bent voor die bevalling of om (terug) deel te nemen aan onze reguliere trainingsprogramma’s. Hiervoor train je twee keer per week met maximaal vijf andere leeuwinnen onder begeleiding van een gespecialiseerde Lioness coach. Na afloop heb je een goede basis opgebouwd op het gebied van kracht en uithoudingsvermogen en weet je waar je op moet letten tijdens het sporten. Zo beheers je een goede ademhaling, weet je als de beste jouw core te gebruiken en heb je een goed bewegingspatroon!

PowerMom is meer dan een gewoon trainingsprogramma! Het is een cursus en trainingstraject van acht weken. Naast de trainingen waarin wij jou de nodige kennis aanreiken over trainen tijdens en na de zwangerschap, jouw uithoudingsvermogen verbeteren en je buik-en bekkenbodemspieren versterken, krijg je ook nog:

  • Een leerrijk e-book met alle nodige informatie over sporten tijdens en na je zwangerschap zodat je begrijp waarom je tijdens en na de zwangerschap bepaalde oefeningen moet aanpassen; 
  • Een uitgebreide cursus in de vorm van een e-mailreeks inclusief video’s over diastasechecks, tips bij bekkenpijn, tips bij herstel na een keizersnede, een checklist om het lopen weer op te pakken & last but not least Nutrition & Habit Guidelines zodat je tijdens je zwangerschap en na de bevalling gezonde en goede gewoontes aanleert en aanhoudt! 

  • Coaching 24/7 support een aparte whatsappgroep voor alle PowerMoms binnen Lioness waarin het Lioness Coaching Team al jullie vragen beantwoordt!

Door deel te nemen aan deze cursus investeer je dus niet alleen in jezelf, maar ook in het welzijn van jouw baby en kindje!

Ben jij er klaar voor om de PowerMom in jezelf helemaal los te laten? 

Momenteel met de Corona-maatregelen (en dus ons beperkter uurrooster) trainen PowerMoms samen met onze PowerGrans op maandagavond 19u30, woensdag- en vrijdagochtend om 10u00 en/of zondagochtend om 12u00. 

Het huidige PowerMom programma is voor 2 keer per week te trainen.

Indien je op andere dagen of slechts 1 keer wilt trainen, aarzel dan niet om ons even te contacteren dan bespreken  we de mogelijkheden samen! We are here to help & support you! 

Word jij één van onze powermoms?

Power gran

Als het over krachttraining bij Lioness gaat, zien de meeste vrouwen toch vooral jonge, gespierde leeuwinnen voor zich. Toch is het voor – wat zouden we zeggen? – 50-plussers minstens zo nuttig en gezond als voor jongere sporters! Het voorkomt namelijk dat je spiermassa en botweefsel verliest, waardoor je veel minder kans hebt op artrose, botbreuken en andere blessures.

Het PowerGran-programma geeft je lichaam dus een prikkel om zoveel mogelijk spierweefsel te behouden. Maar wees gerust: je zult geen reusachtige armspieren opbouwen. Je zal gewoon veel sterker, mobieler en gezonder worden! En ja, natuurlijk zijn er een aantal zaken waar je op hogere leeftijd wat voorzichtiger mee moet zijn. Je lichaam is immers niet meer zo veerkrachtig als het vroeger was. Om blessures te voorkomen en efficiënt te trainen, begeleiden we jou in een groepje van maximaal zes vrouwen zodat je op je eigen tempo kan trainen en we je de nodige aandacht kunnen geven. Je traint gewoon op jouw niveau en bouwt rustig aan op. Na twaalf weken heb je alle basisbewegingen onder de knie en zal je je ongetwijfeld een stuk fitter, sterker, strakker en energieker voelen!

Ben jij er klaar voor? Schrijf je dan snel in want de plaatsen zijn beperkt! 

Momenteel met de Corona-maatregelen (en dus ons beperkter uurrooster) trainen PowerMoms samen met onze PowerGrans op maandagavond 19u30, woensdag- en vrijdagochtend om 10u00 en/of zondagochtend om 12u00. 

Word jij ook één van onze powergrans?